Časté dotazy / FAQ

Zde najdete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy jež nám pokládáte, v případě dalších dotazů nás kontaktuje na lince 800-700-701 nebo písemně na eshop@agellab.cz 

 

Pro koho jsou laboratorní vyšetření jež nabízíte vhodná?

Nabídka našich testů je sestavena za účelem prevence Vašeho zdraví. Pokud se tedy chcete ujistit, že máte měřené hodnoty v pořádku, naše vyšetření jsou pro Vás to pravé. Případně nás kontaktujte a s výběrem Vám pomůžeme.


 

Mám zdravotní problémy, pomůžou mi Vaše vyšetření?

V takovém případě kontaktujte/navštivte, co nejdříve, Vašeho ošetřujícího lékaře.


 

Jak probíhá odběr?

Celý postup jsme sepsali v článku "Jak to funguje?"


 

Potřebuji s sebou nějaké osobní doklady?

Připravte si průkazku pojištěnce a občanský průkaz. Tyto doklady budou sloužit pro jednoduší identifikaci a jsou potřebné pro evidenci Vašeho vzorku v laboratorním systému.


 

Proč si mám kupovat krevní vyšetření online na eshopu?

Jednou z hlavních výhod je, že víte konkrétně, co kupujete. Znáte složení jednotlivých vyšetření a testů. Můžete si v klidu zjistit a vyhodnotit, zda zrovna pro vás je vyšetření vhodné. Další výhodou je, že při platbě online máte vyšetření zajištěno, nemusíte na místě odběru řešit hotovost a celý odběrový proces urychlíte pro sebe i pro zdravotnický personál. Finální výhodou je, že výsledky dostanete online do emailu.


 

Jaká je platnost zakoupených vyšetření?

6 kalendářních měsíců od zaplacení objednávky.


 

Kde lze zakoupené produkty uplatnit?

Seznam všech odběrových míst, jež jsou napojeny na eshop, najdete ZDE. Pokud jste zakoupili PCR express test, nebo genetické vyšetření jež vyžaduje konzultaci, najdete informaci jak postupovat v detailu daného odběrového místa.


 

Proč si nemůžu rezervovat termín?

Nechceme Vás časově omezovat a limitovat. Naše odběrová místa mají konkrétní otevírací dobu a je pouze na Vás, kdy v této době dorazíte. Když Vám to někdy nevyjde časově, dorazíte jednoduše jiný den. Nicméně u genetických vyšetření je nutnost rezervace z důvodů konzultací s našimi lékaři jež jsou součástí vyšetření. V takovém případě Vás po nákupu na eshopu bude kontaktovat call centrum a domluvíte si vše potřebné.

Pokud chcete zjistit nejvhodnější termín pro návštěvu odběrové místnosti, zavolejte na telefonní číslo uvedené u dané odběrové místnosti v seznamu odběrových míst, který najdete zde: https://vysetreni.agel.cz/seznam-odberovych-pracovist/. Na telefonní čísle si můžete se sestřičkou domluvit nejvhodnější termín pro absolvování vyšetření. 


 

Kolik času si mám na odběrový proces vyhradit?

V době cca po 8:30h ráno se jedná všeho-všudy zhruba o 15min. V rušnějších ranních hodinách do 8:30h se může doba lehce prodloužit.


 

Proč nelze zakoupit najednou kategorie - PCR expres na COVID-19, genetická vyšetření a krevní testy?

Genetická vyšetření probíhají ve specializované ambulanci klinické genetiky, kde odběry na jiná než genetická vyšetření neprobíhají. Pokud máte o produkty zájem, je z technických důvodů nezbytné udělat objednávku novou, ve které si vyberete žádané krevní vyšetření. Stejný případ je u PCR express testů - na daném místě probíhají odběry pouze na COVID-19 stěrem nebo ze slin, nikoliv odběry z krve. Na technickém řešení jež umožní v brzké době proces objednávky pracujeme.


 

Mohu zakoupit Vaše produkty pro někoho jiného či jako dárek?

Dárkové vouchery zatím nabízíme pro vybrané nejžádanější balíčky vyšetření. Aktuální nabídku dárkových poukazů najdete zde: Dárkové poukazy - Vyšetření AGEL. Pokud jste se rozhodli darovat produkt, který není zahrnut v sekci dárkových poukazů, můžete jej i tak darovat. Jednoduše obdarujte danou osobu číslem objednávky, kterým se prokáže na odběrovém místě jež si vybere a vyšetření ji budou provedena. Pro potvrzení, daná osoba může být dotázána na jméno objednatele, které by měla znát.


 

Nemohu se dostavit na vyšetření před vypršením platnosti, mohu poslat někoho místo mne?

Ano, můžete. Dané osobě sdělte číslo objednávky, či ji rovnou přepošlete email s potvrzením objednávky, který u nás dostanete po jejím dokončení.


 

Mohu donést ranní moč v jakékoliv nádobě?

Pro účely námi nabízených produktů se vyšetření z moči provádí z tzv středního proudu. Pro případ, že nemáte doma specifickou odběrovou zkumavku, můžete donést vzorek v malé sterilní např skleněné nebo plastové lahvičce. Na našich odběrových místech Vám samozřejmě odběrový materiál ochotně poskytnou v předstihu a zdarma, nebo jej lze zakoupit ve většině lékáren.


 

S kým mohu výsledky vyšetření konzultovat?

Doporučujeme výsledky konzultovat se svým ošetřujícím lékařem.